Troja kava
Tip projekta
Oblikovanje embalaže
Naročnik
Troja
Oblikovalki
Tea Goljevšček / Eva Batič
Troja je pražarna kave z dolgoletno tradicijo. S pomladitvijo ekipe in novimi tržnimi smernicami, so želeli tudi novo podobo, ki bi odražala njihov pogum in vnemo, ter njihovi kavi pomagala prodreti, tekmovati in se obdržati na zasičenem trgu.
Logotip blagovne znamke je oblikovan kot preprosta in razumljiva grafika, ki omogoča več možnosti in kreativnosti za kasnejši razvoj, aplikacije in razširitev ponudbe pražarne. Igrivost, skozi katero sva začeli pri celostni podobi, sva skušali prenesti tudi v samo embalažo. Različne barve predstavljajo geografsko poreklo zrn kave, ki so povezane tudi z okusom – bolj sveže arome s svetlejšimi in poživitvenimi toni, bolj dekadentne arome pa s toplejšimi, globljimi in bogatejšimi barvnimi toni. Embalaža kot celota vedno deluje kot enoten označevalni sistem. Za brezkofeinsko kavo sva razvili poseben vidni znak, ki pomaga kupcu pri ločevanju kave s kofeinom od nekofeinskih različic. Embalaža za nepražena, surova kavna zrna izhaja iz razvitega sistema, le da je v umirjeni in resnejši črni tonaliteti, s čemer nagovarja izkušene kupce, ki so za kavne napitke razvili bolj poglobljeno zanimanje.