Ajdovska tržnica

Tip projekta
CGP, oprema prostora in embalaža

Naročnik
Občina Ajdovščina

Oblikovalka
Tea Goljevšček in Eva Batič

Fotografija
Jan Čermelj

V središče Ajdovščine, kjer se po temeljiti prenovi znova prebuja nekdaj živahen utrip, odslej vabi tudi prenovljena Ajdovska tržnica. Na znanem kraju, na stičišču ulic med dvema rimskima stolpoma, mestna tržnica začenja svoje novo življenjsko poglavje.

Ob razmišljanju o tem kaj je tržnica, smo kot osnovni občutek dojemali toplino, saj je tržnica prostor, kjer do izraza pride pristnost človeškega stika, pogovor in domačnost. Vedeli smo, da je tržnica način življenja, ki ga je potrebno negovati in začeti privzgajati že najmlajšim. Zato smo grafično podobo primarno zasnovali na temeljih domišljije naših najmlajših članov družbe. Otroke in njihove mentorje smo zaprosili za odtise, ki so jih otroci s krompirjem in barvami odtisnili na bombaž. Njihove ilustracije sadja, zelenjave in ostalih produktov, so postale rdeča nit celostne podobe.

Kot kontrautež otroški barvitosti in norčavosti, smo ostale oblikovne elemente ohranjali v temnih zamolklih tonih, ki poskrbijo, da barvite ilustracije otrok izstopajo, hkrati pa podobo umirjajo in dvignejo. Graficna podoba trznice je tako postala moderna in hkrati igriva. Logotip tržnice je sestavljen iz izbrane predelane tipografije. Izbrali smo velike tiskane črke, s čemer smo pridobili na udarnosti in preprosti berljivosti tipografije. Zaokrožene linije črk v pojavnost znaka vnašajo organskost in preprostost. Med črkami O, Ž, R in N pa se zgodi moment igrivosti in ponazarja povezovanje in sodelovanje, ki je značilno za prostor tržnice.

Follow
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!